(Android) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games kodar oändliga tokens
Feb 16, 2022 15:04:36 GMT
Posted by tafiropoorpoi on Feb 16, 2022 15:04:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är fantastiskt även om min telefon är en gammal version av det så är grafiken fortfarande fantastisk! Om du inte kan göra slime, använd det här så kan du skapa ditt eget!
Det var så gott och tillfredsställande!
Dess vackra slime och jag bara färgar och dekorerar och är nöjd😊😊 och mina mynt är 45 299
det är ett bra spel men det finns alldeles för många annonser
Den här appen säger att du kan röra vid den och leka med den, men du rör egentligen bara din skärm, inte slem
Liv
👍
Jag har haft den här appen i flera år och sedan laddar jag äntligen ner den igen på en ny enhet. du har lagt till så många fler funktioner. förr skulle jag bara göra saker, nu kan jag spela spel
Det är väldigt tillfredsställande men du kan få slemtyper bara en gång i tre veckor och jag hatar att det är så sällsynt. Och minska även det annonsbeloppet,JAG MENAR SOM, DET FINNS EN MILJON ANNONSER!!!! men överlag häftigt spel
Det är fantastiskt och så roligt att jag älskar slemmet, speciellt regnbågens magiska. Jag älskar hur lätt det är att få mynt. Inte så mycket reklam för mig. Jag gillar lulu-minispelet jag gillar hur du kan leka med hennes slimes som du kopierade. Men två saker om färgslem-grejen jag önskar att den sparades i dina slimes så att du alltid kan gå tillbaka och leka med den (om det finns ett sätt snälla berätta för mig) bör du lägga till något som heter bubblegum slime
Jag trodde att det skulle bli annorlunda. Även när du väljer en annan typ om slime, (till exempel) fluffigt slime eller normalt slime gör de ingen skillnad och det är inte tillfredsställande.
Det är riktigt dåligt för att det ända man ska göra är att dra sitt finger runt i slaim med dålig grafik
Appen är OK😶
Den är ganska bra spel.
Det är ok
Verkligen du gör annonser som du kan dra ut slemmet men vi kan inte wow mycket dålig grafik varför kan vi inte ens dra ut det men annonserna kan
Cooking Max-Igre kuhanja hrane Arkadne igre axr
Kanske kan det vara lite bättre men ändå är det bra
Det var ett fantastiskt spel! Jag älskade det men annonserna var ganska irriterande också jag kan förstå om du behöver lite information men vår integritet är viktig för oss och att det läcker ut är ännu värre. Försök att få så lite information som du bara kan se vad vi gillar! Om du är en söt person och gjorde ett spel så är det coolt. Jag skulle vilja se en butik för att spendera våra pengar sedan små kuvert (som en slimebutik så att folk kan sälja att de är slime)
Kul och rolit
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Gaya hidup xggq
Buuu
Jag älskar det här spelet så mycket Men snälla ta bort annonserna och jag kan inte uppdatera spelet jag gillar det realistiska temat men snälla gör som jag säger😓
Jag älskar det här spelet först, jag försökte skicka en present till mina vänner som hade det spelet också, det fungerade perfekt, sedan skickade mina vänner tillbaka en present till mig som jag spelade med det och plötsligt öppnades den öppna gåvan igen det hände flera gånger sedan det fortsätter att hända när jag döpte mitt slime, jag kan inte göra något annat än att öppna och jag måste göra om mitt slime igen nu, fixa det här tack!!
DET ÄR SÅ KUL ATT SPELA DE ANDRA SPELEN men för många annonser gör att när vi spelar två gånger för att få myntet får det en annons. Så snälla ta bort annonserna så ändrar jag den till 5 🌟
När jag öppnade det fungerade det bra men en minut senare började det frysa och fick mig att avsluta spelet och det fortsätter att hända
Om du ska göra ett SLIME-SPEL måste du känna till slime. Om det inte är Jiggly eller vattenslem kommer det inte att göra vattenljud. Slime låter ALDRIG som sandpapper som gnuggar ihop och....... Vem sa att det gjorde det?. Min erfarenhet var inte den bästa
Superkul att göra och leka med slime. Lär dig hur man gör slime i verkligheten. Men det finns många annonser
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Начин на живот eng
Vad hände med spelet? Jag spelade i några minuter och det släpar efter MAD och glitching! Det slutade spara framsteg och annonser, det finns många störande annonser. Det finns några olämpliga annonser. Bra är att det är lätt att använda och så roligt! Det gör mig oerhört glad! Det är avkopplande och skönt och lätt att tjäna mynt! Men det är för trögt, snälla fixa dessa så ger jag 5 stjärnor!
Det var väldigt kul och jag gillade det men det blir lite tråkigt sen
Helt okej skulle kunna spela detta i veckor
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Životní styl acu
Den är riktigt bra
Så där